Chanel N°5 este lansat într-o ediție limitată, în sticlă roșie

By  | 

Pentru prima dată în istoria Chanel, legendarul parfum N°5 va fi relansat într-o sticluță roșie, ediție limitată.

Cunoscut pentru sticla sa curată, dreptunghiulară, cu capac fațetat și siglă minimalistă, aspectul Chanel N°5 este la fel de distinctiv precum mirosul. Acum, pentru Crăciunul din 2018, parfumul este relansat într-o sticlă roșie, marcând prima modificare a ambalajului iconic.

Motivele pentru această schimbare nu se rezumă doar la cadourile de Crăciun sau la mulțumirea colecționarilor – roșul are o semnificație aparte pentru casa Chanel. Este „culoarea vieții, culoarea sângelui”, spunea Gabirelle Chanel, care voia să îmbrace femeile doar în negru, alb, bej, auriu și roșu.

Sticlele roșii de parfum Chanel N°5 sunt disponibile în sticlă (pentru variantele de 100 ml Eau de Toilette și Eau de Parfum), dar și în cristal Baccarat (pentru versiunea de lux Parfum la 900 ml). Cele din urmă au fost produse în doar 55 de exemplare.

Chanel N°5 a fost primul parfum lansat de Gabrielle „Coco” Chanel. Formula sa a fost compusă de chimistul-parfumier francez-rus Ernest Beaux. Produsul modern nu mai conține toate ingredientele parfumului original. Notele sale de bază sunt chihlimbar, lemn de santal, mosc, patchouli, vanilie, vetiver, zibeta; cele de mijloc sunt iasomie, lacramioare, trandafir; cele de vârf sunt aldehide, bergamota, extras din portocala amara, lamaie, Ylang-Ylang.

 

 

Citește și: 5 sfaturi de la Coco Chanel

Citește și: Poveștile din spatele celor mai faimoase parfumuri din toate timpurile 

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *