Cele mai căutate subiecte de beauty în pandemie

By  | 

Sunt mai bine de șase luni de când trăim cu ea, timp în care s-au schimbat multe, inclusiv modul în care ne raportăm la frumusețe. Se vede limpede, dacă ne uităm la căutările pe internet pe timp de pandemie.

Ne-am petrecut mai mult timp online de când cu această pandemie. Mediul virtual nu este însă doar o sursă de divertisment, ci și principalul mediu de informare, indiferent ce am vrea să aflăm. Iar frumusețea are o cotă impresionată de interes, fie că ne referim la produsele pe care vrem să le achiziționăm, anumite tehnici necesare în utilizarea sau aplicarea acestora sau ce folosesc vedetele. În vreme de pandemie, însă, aceste căutări au evidențiat anumite tendințe născute atât în urma impunerii anumitor restricții, cât și prin prisma nevoii continue de distanțare socială, arată un raport Social Standards.

Masca, în topul căutărilor

Isteria provocată de moda măștilor faciale de îngrijire (cea mai căutate categorie fiind măștile de îngrijire sub formă de gel) a fost rapid detronată în momentul în care masca de protecție a devenit o necesitate la nivel global, în special în perioada de început, care a coincis și cu criza de produse din această categorie. Dar dincolo de beneficiile incontestabile ale purtării măștii, cel mai aprins subiect de discuție în jurul măștilor este legat de apariția acneei cauzate de purtarea acesteia.

Preocuparea pentru sănătatea pielii se reflectă și din perspectiva muncii la domiciliu, tot mai multe internaute arătându-se interesate de efectele expunerii prelungite la lumina albastră a telefonului, laptopului, tabletei, etc. Căutările sporite cu peste 42% pe acest segment au determinat și o creștere a vânzărilor de produse specializate în îngrijirea pielii afectate de lumina albastră.

Alte produse de îngrijire care au văzut creșteri majore în vânzări sunt serumurile, clasificate după ingredientul principal din acestea, după cum urmează: niacinamida, vitamina C, acid hialuronic sau retinol. Un interes sporit a fost observat în ceea ce privește accesoriile de beauty, în topul căutărilor aflându-se mini-frigiderele pentru păstrarea produselor de skincare, aparatele pentru saună facială, roller-ele cu piatră de cuarț roz sau dispozitivul de extragere a punctelor negre.

Jhon Vivas / Unsplash

Manichiura „de casă”

Cu saloanele de înfrumusețare închise pe termen lung, femeile s-au văzut nevoite să se descurce singure cu anumite părți ale îngrijirii/înfrumusețării pe care înainte le lăsau în seama profesioniștilor: tratamente cosmetice, pensat și epilat, vopsit și coafat, manichiură și pedichiură. Treptat, cu sau fără ajutorul telefonic al profesioniștilor, dar cu sprijinul necondiționat al internetului, a trebuit să le facem pe toate acasă – în micul nostru „salon” ad-hoc, perfecționându-ne cu fiecare nouă încercare. Mai mult decât atât, anumite proceduri (semi)permanente precum manichiurile cu gel / unghii false, tatuarea sprâncenelor sau aplicarea de extensii de gene au fost lăsate în așteptare și înlocuite cu variantele clasice. Dintre toate cele menționate mai sus, însă, interesul pentru manichiură a dominat clasamentul căutărilor pe timp de pandemie, ceea ce a determinat și o creștere a vânzărilor din acest segment.

Ochii la vedere

În contextul purtării măștilor de protecție, interesul pentru machiaj a scăzut dramatic, cu excepția produselor dedicate machiajului ochilor. Dintre acestea, cea mai mare pondere a avut-o mascara, mai ales în condițiile în care accesul la procedurile axate pe gene a fost restricționat o vreme, dar și pentru că ochii au devenit practic singura formă de exprimare vizuală. Astfel, rimelul a devenit cel mai căutat dintre produsele de machiaj pe timp de pandemie.

 

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *