Burberry Body, lansare oficiala in 150 de tari

By  | 

Atat parfumul, cat si campania publicitara au fost gandite pentru a reflecta eclectismul marcii Burberry, avand in vedere ca nu este vorba doar de lansarea unui parfum, ci de o lansare cruciala a brandului in sine.

Dupa cum o afirma directorul de creatie al Burberry, Christopher Bailey, Burberry Body este urmatorul capitol al istoriei noastre si o lansare care ne entuziasmeaza pe toti. Este universul Burberry tradus intr-un parfum, intrupand fiecare fateta diferita a brandului trecand prin muzica, prin colectiile de moda, prin parfum, prin comunitati. Am vrut sa cream ceva extrem de britanic, feminin, atemporal, distins si senzual in inima caruia sa se regaseasca perfect atitudinea si energia trench coat-ului Burberry.

Parfumul este definit de notele de varf ale absintului verde, jucand in ritmurile calde ale elegantei piersicii si rafinamentului freziei. Notele de mijloc sunt imaginate in jurul unui buchet floral in tonuri de trandafir si iris imbinandu-se delicat cu nuantele calde si subtile ale lemnului de santal. Notele de baza surprind esentele de cashmir, vanilie, ambra si mosc.

Burberry Body este, in cuvintele lui Christopher Bailey, un parfum sotisticat, modern si delicat care fiind in acelasi timp, usor si feminin, poate fi potrivit femeilor de toate varstele prin stilul pe care el il inspira„.

Reclama oficiala a campaniei este disponibila aici.

Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *