Alimentația potrivită dacă vrei o piele strălucitoare

By  | 

Frumusețea vine și din interior, iar o alimentație corectă îți poate oferi pielea strălucitoare la care visezi.

Cu toate ne dorim un ten impecabil, însă alimentația nesănătoasă nu te va ajuta să îți obții. Făcând mici schimbări în alimentație, poți deveni mai frumoasă fără a cheltui o avere pe produse cosmetice care promit multe, dar nu fac mai nimic.

Iată ce trebuie să mănânci pentru a avea o piele strălucitoare:

Turmenic

Acest condiment are proprietăți anti-inflamatoare și este bogat în antioxidanți. Te va ajuta să previi ridurile și petele, va lupta împotriva radicalilor liberi, va reduce roșeața și aspectul puffy al feței. După un timp, vei observa că tenul tău este mai curat și mai luminos. Îl poți adăuga în cafea sau ceai, dar și în diferite mâncăruri, precum omleta sau legumele.

Citește și: Îngrijirea pielii: ascultă dorințele tenului tău 

Ouă

Ouăle au numeroase beneficii pentru sănătate, iar conținutul mare de zinc te va ajuta să ai o piele mai frumoasă, fermă și tânără. Le poți consuma fierte, ochiuri sau în omletă și sunt recomandate în special la micul dejun.

Matcha

Matcha a devenit din ce în ce mai populară în ultimii ani și, deși sună fancy, este doar o pudră obținută din măcinarea frunzelor de ceai verde. Aceasta ajută la hidratarea pielii și o face mai strălucitoare.

Somon

Acest pește este bogat în acizi grași omega-3 care te ajută să menții pielea tânără, fără riduri și netedă. Este recomandat să consumi somon de cel puțin 2 ori pe săptămână.

Ciuperci

Bogate în vitamina B și seleniu, ciupercile previn daunele provocate de soare, hidratează pielea și o mențin strălucitoare. Le poți consuma în diferite moduri, de la salate la amestecuri de legume pentru garnitură.

Citește și: Super-ingrediente pentru îngrijirea pielii 

Avocado

Acest fruct este bogat în fibre, proteine, magneziu, vitaminele B6, E și K, dar și biotină. Aceasta din urmă ajută la combaterea pielii uscate. De asemenea, avocado conține și grăsimi omega-6, care reduc iritarea și roșeața.

Cartoful dulce

Cartofii dulci conțin beta-caroten și vitamina A, care menține sănătatea pielii, dar și a părului și a dinților.

Tu obișnuiești să consumi des aceste alimente?

 

 

*articol preluat din Marie Claire US (autor: Lauren Valenti)


Comments

comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *