ABC-ul unui look sanatos

By  | 

Cine-a zis că trebuie să adopți un regim strict pentru a avea o piele radioasă? Îți arătăm noi calea mult mai simplă de a ajunge la același rezultat.

A

Cu toții știm că apa ne face bine, chiar și atunci când nu are loc procesul de detoxifiere, deci nu ignora consumul celor 2 litri pe zi. În același timp, este vitală hidratarea pielii din exterior, atât zilnic (folosind o cremă de zi și una de noapte), cât și prin aplicarea unei măști hidratante de 1-2 ori pe săptămână.

Body–building

Sigur că nu poți să-ți remodelezi trupul peste noapte, dar există șanse mari să vezi rezultate în două săptămîni adoptând o dietă sănătoasă (care-ți va înfrumuseța și pielea) formată din trei mese + două gustări însumând 1500 kcal și folosind o cremă de slăbit și un produs pentru tonifiere sau anticelulitic. 

Ciocolată?!

Să-ți refuzi un desert pe bază de ciocolată? Nici vorbă… Are un gust divin și stimulează producția de serotonină (hormonul fericirii), iar ciocolata neagră cu 80% cacao conține mai mulți antioxidanți decât afinele sau ceaiul verde. Asta da veste!

5 pacate ale ingrijirii tenului

Demachiere

Chiar dacă nu te machiezi, agresiunile de peste zi îți încarcă fața ca și cum ai fi făcut-o, ba chiar mai rău, pentru că vorbim de sebumul și sudoarea care au acumulat praf și alte impurități. Deci, curățarea tenului este obligatorie zi de zi, atât dimineața cât și seara. Folosește o soluție micelară, o formulă pe cât de simplă, pe atât de eficientă.

Exfoliere

Expertul în frumusețe Fiona Brackenbury, de la Decleor, susține că secretul tenului radios al vedetelor este exfolierea: „un scrub delicat va elimina celulele moarte, care fac pielea să arate gri și obosită.”  

Farmacia de nevoie 

Să recunoaștem… oricât de sănătos ne-am propune să trăim, este dificil să ai un regim alimentar sănătos (și nu e doar vina tentațiilor dulci ori „junk”!). „Ia un supliment cu multi-vitamine și minerale”, recomandă nutriționistul Fiona Hunter. „Alege unele care să furnizeze 100% din DZR, deoarece organismul nu este capabil să proceseze vitaminele în doze uriașe.”

Gheață la start

Revigorarea facială cu cuburi de gheață este o tehnică inspirată din procedurile spa, extrem de eficientă pentru un ten tern. Dar pentru a dubla efectul, poți aplica și o mască cu gel, ținută în prealabil în frigider, pentru a calma pielea iritată, micșora porii și reduce cearcănele.

4 greseli de make-up care te imbatranesc

Hidratare

Unul dintre motivele apariției cearcănelor este hidratarea insuficientă, atât din interior, cât și din exterior. Lichidul consumat zilnic (2-3 litri de-a lungul unei zile, adică un pahar la 1-2 ore) ajută la evacuarea toxinelor, îmbunătățind aspectul tenului. Totodată, este esențială folosirea unei creme hidratante pentru zona ochilor, iar experții recomandă și masajul zilnic cu un ulei facial.

Invizibil 

Pentru a valorifica potențialul tenului tău, ai nevoie de un produs care să uniformizeze cu discreție nuanța tenului, să-l facă să radieze… fără urme. 

Jocul umbrelor 

Pudra mată închisă, destinată conturării, este absolut necesară dacă vrei să-ți sculptezi pomeții (pe dedesubtul osului) sau să neutralizezi o bărbie dublă (sub barbă și pe linia maxilarului).

Kiss factor

Aspectul lor este un indiciu al sănătății și fertilității. Exfoliază-le săptămînal cu un scrub „de casă”, preparat din miere și zahăr, apoi hidratează-le din belșug cu un balsam. Pentru mai mult volum, poți încerca, înainte de aplicarea rujului, un balsam.

Luminează calea

Pentru a ascunde mici imperfecțiuni (coșuri, pete) sau cearcăne, folosește-te de lumină. Alege un fond de ten iluminator și corector cu particule care reflectă lumina.

5 trucuri de frumusete pe care trebuie sa le inveti

Mini-model

Am aflat care este secretul lookului fresh al modelelor după ce defilează pe podium: apa termală. Modele precum Erin O’Connor și Sophie Dahl sunt fane declarate ale apei termale Avene. Ține mereu la îndemână un mini-tub de apă termală, pentru a-ți reîmprospăta lookul și a-ți reenergiza tenul, mai ales în sezonul cald, când pielea este atât de însetată.

Noapte bună

Cele opt ore de somn nu sunt un mit. Ai nevoie de odihnă pentru ca pielea ta să arate bine și să nu necesite retușuri majore din machiaj (ridurile sunt greu de camuflat). Însă este important și aerul din dormitor; aerisește, răcorește și reglează umiditatea din încăperea în care dormi. Iar pentru a dubla efectul odihnei și elimina orice semn de oboseală, începe-ți dimineața cu un serum.

Ochi strălucitori

Cleopatra dormea cu o mască de aur pe față, fiindcă remarcase capacitățile acesteia de a ajuta la eliminarea toxinelor, la stimularea circulației și la a conferi strălucire pielii. Păi, dacă acesta este un ritual bun pentru o regină… încearcă și tu o mască cu aur pentru zona ochilor, precum Dermasel Gold Mask, 12 lei/plic suficient pentru 3 aplicări, cu acid hialuronic și aur 22K.

Păr sănătos

Mimează o podoabă capilară în adevăratul sens al cuvântului “podoabă” folosind un spray pentru strălucire, aplicat după spălarea părului, când acesta este uscat în proporție de 75%. 

Reflexologie

Reflexologul australian Jade Davidson susține că manipularea anumitor puncte aflate pe picioare poate stimula circulația și oxigenarea pielii. „Plimbările pe pietricele mărunte sau nisip stimulează punctele de reflex din tălpi”, mai spune ea. Că nici nu mai e mult până pleci la mare…

Super-unghii

La fel ca pielea, și unghiile se deschid odată cu detoxifierea, devenind trandafirii, puternice și strălucitoare. Înlătură petele galbene, căpătate după lacurile intens colorate, folosind Essence Studio Nails White Glow (10 lei), iar pentru mâini fără pete poți încerca Douglas Whitening Hand Balm (39 lei).

Tratament instant

Tenul încărcat nu arată bine nici sub machiaj, ba chiar își amplifică defectele! Pleacă-ți capul pentru 10 minute deasupra unui vas cu infuzie aburindă de mușețel, apoi folosește un burețel pentru exfoliere facială cu care să-ți masezi circular tenul, pentru a îndepărta impuritățile. Clătește-te cu apă cât mai rece și apoi aplică prin masaj un balsam reparator și hidratant.

Ultra-ușor

Retenția de lichide în organism (o consecință a PMS sau a consumului insuficient de apă) îți afectează semnificativ sănătatea (deci și aspectul fizic), deci ține-te departe de alimentele prea sărate, consumă săptămânal 2-3 banane, iaurt, și ceaiuri diuretice naturale (afin, pătrunjel, rozmarin, etc.), și nu uita să bei apă.

Vitamine pentru ten

Ține minte cinci litere: A, B, C, E și K; sunt cele mai importante pentru frumusețea tenului tău. Dar nu te repezi la pilule, ci „fură-le” din alimentație. Vitamina A se regăsește în morcovi, unt, verdețuri, roșii, pește și ouă. Pentru aport de B complex adaugă ciuperci, ton, mazăre și semințe. C vine de la citrice, pătrunjel , spanac (ambele bogate și în K) și broccoli, iar vitamina E, cel mai puternic antioxidant, se regăsește în uleiuri vegetale, ouă, ficat sau pâine neagră.

XXX

Se publică frecvent studii ce ridică sexul în slăvi, pentru beneficiile aduse sănătății (pro-imunitate, anti-stress, pro-circulație, anti-îngrășare, plus prevenția afecțiunilor maligne), dar și frumuseții: „acțiunea” ar avea efect și în ceea ce privește întărirea unghiilor și strălucirea tenului și părului.

Yashi Dome

În Japonia, se practică (încă) o tehnică veche de detoxofiere – Suna Ryoho, care presupune îngroparea în nisip pentru eliminarea toxinelor. Pornind de la acest principiu, astăzi există în Spa-uri o capsulă cu infraroșii de origine organică, Yashi Dome, care promite eliminarea toxinelor prin transpirație (1.200 ml în medie/30 min) și reglarea metabolismului.

Zinc

Acest mineral este vital pentru sănătatea părului și unghiilor, întrucât susține producția de keratină, o proteină esențială pentru structura naturală a acestora. Stridiile conțin mai mult zinc decât orice alt aliment (dar și alte scoici reprezintă o sursă bună). Dacă nu ești pasionată de fructe de mare, poți suplimenta aportul înghițind zilnic o capsulă de zinc.

Workout

O oră la sală e mult? Ce zici de 20 de minute? Deși este un interval scurt, e suficient pentru ca echipamentul Xbody, bazat pe electrostimulare musculară să-și facă treaba, ca și cum ai fi lucrat intens două ore întregi, la intensitate mare, organismul consumând 500 calorii în timpul antrenamentului și 2.000 calorii în următoarele 24-48 ore.


Comments

comments